Programma 2024 Heerde

Samen maken we het weer gezellig op het Van Meurspark!

In de week voorafgaand aan Koningsdag start de kermis al op woensdag 24 april met de voordeeldag. Op donderdag 25 april is er een gloednieuw evenement: DE FOUTE BINGO! Dit wordt een super gezellige avond, waarvan de kaarten al binnen no-time waren uitverkocht en natuurlijk geldt hier, hoe “FOUTER” gekleed hoe beter! Vele prijzen zijn er  te winnen, die allemaal in samenwerking met de lokale ondernemers zijn verzorgd. Wie gaat er uiteindelijk met de hoofdprijs de tent uit?!

We zijn dan pas net begonnen en maken ons op voor 26 april. We organiseren dit jaar ook voor het eerst het MINI ORANJEBAL waar jong Heerde vanaf 19.30 uur stuiterend de tent door kan op de muziek van DJ Joossie. Deze avond zal met een aantal verrassingselementen extra veel plezier geven voor klein en groot! Zodra deze jeugd de tent uit is, gaat het ORANJEBAL van start met de band Boulevard en DJ Joossie vanaf 21.00 uur.

Op 27 april zijn er wederom allerlei activiteiten gepland; de herauten, de aubade en de kleedjesmarkt (vergeet je niet om je op te geven middels de website). Voor de kleintjes zijn er o.a. de mega-zandbak, springkussens, legoblokken, skippyparcours, trampolines, XXL-spellen, de knutseltruck en RC-racing. Ook is er aan de wat oudere jeugd gedacht. Zij kunnen VR-games spelen, racen in een Formule 1 wagen, zich uitleven aan de voetbaltafels of deelnemen aan lasergamen. Daarnaast heeft de scouting wederom een leuk parcours uitgezet. De goochelaar Marco Royal komt ook dit jaar wederom naar Heerde voor een spectaculaire show voor jong en oud om 14.00 uur.  Nadien zal hij iedereen verbazen met zijn tafelgoocheltrucs. Om 16.00 uur is er een poppentheater van Sander Ketels. Ben je een oldtimer fan, kom dan naar de weide om mooie oldtimers te bewonderen. Wil je liever zelf deelnemen aan de oldtimershow of meedoen aan de oldtimerrit, dan kun je je aanmelden via deze website.

Voor de volwassenen is er muziek op de weide en worden door verschillende foodtrucks voor lekkere versnaperingen gezorgd. Kortom Koningsdag vier je in Heerde! Medio april staat het volledige programma op de website: www.oranjeverenigingheerde.nl vermeld.

Wij zijn nog op zoek naar vrijwilligers en begeleiders voor diverse onderdelen van het programma. Wil je een uur, of een dagdeel of nog langer meehelpen? Aanmelden is mogelijk via onze website: Alvast bedankt!

Het bestuur van de Oranjevereniging Heerde wenst iedereen een leuke en gezellige Koningsdag toe!