Vrijwilligers gezocht!

Feest maken voor iedereen, doen we in Heerde toch niet alleen?!

Zonder vrijwilligers geen activiteiten voor en op koningsdag. Natuurlijk kunnen wij een beroep doen op onze trouwe vrijwilligers, maar deze spoeling is zeer dun. We hebben daarom jouw / uw hulp hard nodig om het nodige werk met elkaar te verdelen!

Je wordt door ons goed verzorgd en natuurlijk een natje en een droogje op de dag zelf. Wat we je vooral bieden is een hoop gezelligheid en dankbaarheid. Dankbaarheid van ons en van de bezoekers, omdat jij je hebt ingezet voor de onvergetelijke dagen! 👏🏼

Wij zoeken nog ondersteuning voor onderstaande:

• Versieren feestlocatie (24, 25, 26 & 27 april)
  • Muntverkoop (25, 26, 27 april)
  • Drankafgifte (25, 26, 27 april)
  • Drank schenkers (25, 26, 27 april)
  • Bier tappers (25, 26, 27 april)
  • Waarnemers / begeleiders activiteiten (27 april)
  • Op, afbouwen verschillende activiteiten (24, 25, 26 & 27 april)

Op koningsdag werken we met roosters, mocht u een uurtje of meerdere uren beschikbaar zijn horen we dit graag van u!

Als u bij één van bovenstaande activiteiten ons kunt helpen, dan horen wij het graag. Vul hiervoor onderstaande formulier in of mail naar info@oranjeverenigingheerde.nl.

Opgeven als vrijwilliger

Vul hieronder je gegevens in, dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.

E-mailadres
Telefoonnummer