Over OVH

Zoals elk jaar zijn de vrijwilligers weer druk in de weer geweest om Koningsdag voor te bereiden. Een gevarieerd programma met tal van feestelijke activiteiten voor jong en oud is hierbij het uitgangspunt. Oranjevereniging Heerde (OVH) is opgericht in 1927.

Al meer dan negentig jaar heeft OVH op allerlei manieren en op geheel eigen wijze blijk gegeven van haar verbondenheid met het Oranjehuis. Een verbondenheid die nog steeds, op Koningsdag, uitbundig wordt gevierd en waarvan het programma op deze website aan u wordt gepresenteerd. De activiteiten worden mede mogelijk gemaakt door de steun van onze leden en onze sponsoren. Het is deze steun die ons in staat stelt om iedere keer opnieuw een mooi en gezellige dorpsfeest neer te zetten met vrijwilligers en grote diversiteit aan activiteiten. Wij zijn trots op deze betrokkenheid en waarderen deze steun enorm!

We hopen dat u ieder jaar weer enthousiast meedoet met alle activiteiten en zult genieten van een geweldig volksfeest. Doe mee met alle oranje festiviteiten georganiseerd door en voor Heerdenaren. Maak samen met uw kinderen plezier bij de activiteiten die aangeboden worden op het van Meurspark. Geniet van de muziek, de Aubade of bezoek het jaarlijkse Oranjebal!

Op deze website vindt u alle informatie over ons koningsdagprogramma. Mogelijk gemaakt door alle vrijwilligers, bestuurders, sponsoren en Leden van de OVH. Namens ons wensen wij u heel veel plezier bij deze festiviteiten!

Om alle activiteiten te kunnen bekostigen zijn wij afhankelijk van sponsoren en leden. Op de homepage vindt je onze huidige sponsoren. Ook sponsor worden? Vul hiervoor het Sponsor-worden-formulier‘ in. Om lid te worden van de OVH hoeft u alleen maar het Lid-worden-formulier in te vullen. Kom je er niet uit? Dan mag je ook altijd mailen naar info@oranjeverenigingheerde.nl.

Versterking gezocht!

Elk jaar zit er weer veel voorbereiding in om een onvergetelijke Koningsdag te organiseren. Het is daarom nooit weg om nieuwe bestuursleden te verwelkomen. Ben jij de aangewezen persoon om ons te helpen? Vul dan het contactformulier in of mail naar info@oranjeverenigingheerde.nl.

Ps De hoeveelheid tijd die het je ‘kost’ bepaal je zelf.