Koningsrit en oldtimer show in Heerde op Koningsdag

De Oranjevereniging organiseert op Koningsdag 2024 weer de Koningsrit voor oldtimers.

Hiernaast is er ook een oldtimershow voor auto’s, motoren, brommers, tractoren etc. Het begrip oldtimer is rekbaar; het gaat erom leuke, speciale of oudere auto’s en motoren en andere voertuigen deel te laten nemen en vooral ook aan het publiek te tonen. Een nieuw element is de deelname van historische legervoertuigen, eigenaren van deze voertuigen worden van harte uitgenodigd in te schrijven.

De organisatie is in handen van Teunis Grotenhuis (tel.nr. 06-55628405) en Henk Kanter, die al de nodige voorbereidingen hebben getroffen. De oldtimerrit belooft een leuke puzzelrit te worden die start vanaf 11 uur op de Van Meursweide. De auto’s worden tussen 13 en 14 uur weer terug verwacht.

De show van de oldtimers die niet mee willen of kunnen rijden begint om 12 uur, ook op de Van Meursweide. De prijsuitreiking van beide onderdelen is rond 14.30 uur.

De inschrijving is vanaf nu geopend!

Opgeven?

Vul onderstaand formulier in om je op te geven!

Wanneer er vragen zijn kunnen deze gesteld worden door het contactformulier in te vullen of contact op te nemen via oldtimer@oranjeverenigingheerde.nl.

Voornaam
Achternaam