Lid worden

Door lid te worden van Oranjevereniging Heerde, laat u zien dat u onze activiteiten ondersteunt! De Oranjevereniging heeft als doelstelling voor jong en oud activiteiten te organiseren op en rondom Koningsdag, en tevens dit voor iedereen bereikbaar te maken..  Daarnaast willen we het hele dorp verbinden door inwoners, verenigingen en bedrijven met elkaar te verbinden.

Daar hebben wij jouw financiële hulp hard bij nodig, zo simpel is het! Naast dat je helpt met een financiële bijdrage proberen wij ook elk jaar voor extra ledenvoordeel te zorgen om het nog aantrekkelijker te maken.

Jonger dan 18 (-18)

Pas leden -18

-18 pas wordt in 2023 niet meer uitgegeven. Een digitale komt hier voor in de plaats, oude blijft wel geldig.

Speciaal voor jongeren onder de 18 hebben wij het 18- lidmaatschap! Deze 18- lidmaatschap kost maar €5 per jaar. en heeft een aantal voordelen:

Help de Oranjevereniging Heerde (middels de bijdrage) om leuke activiteiten voor jou te organiseren. Meld je hieronder aan!

button-word-lid1

18 jaar en ouder (+18)

Pas leden +18

+18 pas wordt in 2023 niet meer uitgegeven. Een digitale komt hier voor in de plaats, oude blijft wel geldig.

Voor de 18+’ers hebben wij het 18+ lidmaatschap. Voor maar €10 per jaar. ben je dit jaar verzekert van:

Help de Oranjevereniging Heerde (middels de bijdrage) om leuke activiteiten voor jou te organiseren. Meld je hieronder aan!

button-word-lid1

Lid worden? VUL ONDERSTAAND FORMULIER IN!

Door het invullen van onderstaand formulier steun je de Oranjevereniging Heerde middels een éénmalige machtiging om het bedrag jaarlijks van je bankrekening te incasseren. (Minimaal lidmaatschap = 2 Jaar) De passen worden niet meer gedrukt, deze zijn na inschrijfbevestiging digitaal beschikbaar.

E-mailadres*
Geboortedatum*
dd/mm/yyyy
Geslacht*
Voornaam*
Tussenvoegsel
Achternaam*
Voorletter*
Straat + huisnummer*
Postcode*
Woonplaats*
Telefoon
Te naam stelling*
IBAN bankrekening*
Bijv. NL48RABO0326157894
Opmerkingen
?
Let op! Ben je jonger dan 18 dan mag je geen machtiging afgeven, vraag hiervoor toestemming aan je ouder/verzorger.