Contributie- en toegangsregels

Contributieregels

• Vanaf 18 jaar stopt je -18 lidmaatschap á €5,- en gaat het lidmaatschap over in +18 worden van de Oranjevereniging. De peildatum is 26 April. Het lidmaatschap kost dan € 10,00 per persoon per jaar.
  • Lidmaatschap wordt aangegaan voor minimaal 2 jaar.
  • De lidmaatschapsgelden worden jaarlijks geïnd in februari/maart via automatische incasso.
  • Opzeggen van het lidmaatschap kan alleen schriftelijk en uiterlijk tot 1 januari van elk boekjaar.

Wat krijg je voor je contributie?

• Gratis entree tot de feesttent.
  • Ledenvoordeel bij evenementen
  • Een goed gevoel omdat je ons hiermee financieel ondersteunt zodat we in de toekomst leuke evenementen kunnen blijven organiseren.

Toegangsregels niet leden

• Niet leden kunnen op de feestavonden toegang krijgen tot de feesttent door de vastgestelde entree kosten van € 12,50 op Oranjebal. Voor de avond geldt het principe vol = vol.

Toegangscontrole en verstrekking alcoholhoudende dranken

• (Digitale)Ledenpassen van leden vanaf 1 jaar worden altijd op naam gesteld.
  • Toegang tot de feesttent wordt allen verleend op vertoon van de digitale leden-/toegangspas en of geldig entree(bewijs)
  • De bezoeker wordt voorzien van een polsbandje (tot en met 17 jaar andere kleur i.v.m. controle op verstrekken en/of nuttigen van alcoholhoudende drank).
  • Neem altijd uw leden-/toegangspas mee om toegang tot de feesttent te verkrijgen!
  • Neem altijd uw legitimatiebewijs mee, daar kan naar worden gevraagd bij controle.

Lid worden van de Oranjevereniging of doorgeven van wijzigingen?

Alle wijzigingen (naam, adres, telefoon, e-mail, geboortedata kinderen) kunt u doorgeven aan onze ledenadministratie, via Leden gegevens wijzigen