Kleedjesmarkt

Op 27 april zal vanaf 11:00 uur de kleedjesmarkt starten op de Feestweide.

Alle plaatsen zijn inmiddels gereserveerd!

De kleedjesmarkt is voor leden gratis en voor niet leden kost het €4,- . Het begint om 11:00 uur en duurt tot 18.30!

Vermeld je naam en contactgegevens & indien in bezit je -18 pasnummer.

Tijdstip opbouwen: 27 april 09:30 uur

Na inschrijving ontvang je uiterlijk 3 dagen voor Koningsdag van ons een mail met een nummer (1 t/m 50)  voor een plek op de Van Meursweide. Dit nummer staat ook op de grond waar je mag plaatsnemen. Wil je graag naast iemand zitten, zorg er dan voor dat jullie tegelijkertijd een formulier inschrijven.

Overige relevante informatie:
-Aanvang: opbouw vanaf 09:30 uur (start vanaf 11:00)
-Grootte plek: 2,5 x 2,5 m
-Kosten: € 4,- voor niet- leden en leden gratis.
-Betaling: Er komt iemand langs om contant geld te innen op Koningsdag. Leden ontvangen een gratis strip voor de kleedjesmarkt bij hun ledenstrippenkaart.
-Sluiting: 18:00 uur
-In- en uitgang (lossen / laden) : Via markstraat over het kermis terrein door de poort van het van Meurspark.

-Auto’s dienen “direct” na het lossen en voor 11:00 de weide te verlaten, er mag hier niet geparkeerd worden tijdens de kleedjesmarkt!

Deelname aan de kleedjesmarkt is voor leden gratis, voor niet leden bedragen de kosten €4,-.