Koningsdag 2021

In het dorp Heerde zijn er, net als in de rest van ons land, helaas geen festiviteiten op en rond Koningsdag 2021 mogelijk. Dit vindt de Oranjevereniging Heerde natuurlijk heel erg jammer en we hopen dan ook van harte, dat het er volgend jaar weer anders uit zal zien en dat er weer als vanouds allerlei activiteiten plaats kunnen gaan vinden.

Gelukkig kun je, om het leed wat te verzachten, wel thuis aan de slag.

Met een kleurplaat, een woordzoeker of een foto van jouw Koningsdag 2021 maak je als deelnemer kans op een mooie prijs. In de Schaapskooi van week 16 en op de website van de OVH vind je de kleurplaat en de woordzoeker.

Kinderen van 0 t/m 12 kunnen de kleurplaat tot en met woensdag 28 april 2021 inleveren op de volgende adressen:

• Postweg 20, 8181VJ Heerde
  • Jasmijnstraat 1,  8181 GB Heerde

Per leeftijdscategorie worden 3 prijzen verloot. De leeftijdscategorieën zijn

• 0-5 jaar
  • 6-8 jaar
  • 9-12 jaar

Ook de oplossing van de woordzoeker kun je, o.v.v. naam en adres, inleveren op één van bovenstaande adressen. Onder de ingezonden goede oplossingen van de woordzoeker worden 5 cadeaukaarten van warenhuisheerde.nl  verloot.

Wordt Koningsdag 2021 thuis in oranjesfeer gevierd en stuur je hiervan voor 30 april 2021 een leuke foto naar info@oranjeverenigingheerde.nl, dan maak je kans op één van 3 cadeaukaarten van warenhuisheerde.nl.

Met het inzenden van een foto geef je tevens toestemming voor het eventueel publiceren daarvan op onze site en op social media.  Op 5 mei 2021 maken we de winnaars bekend op onze website!

Gratis IJsje voor jeugdleden bij Bas IJs & Zo Dorpsstraat 11 in Heerde:

Op vertoon van hun geldige ledenpas van Oranjevereniging Heerde kunnen onze jeugdleden op Koningsdag gratis een ijsje halen.

Het bestuur van OranjeVereninging Heerde wenst iedereen veel plezier met onze thuisactiviteiten en een fijne Koningsdag 2021.​

Aankomende activiteiten: