Lid worden

Door lid te worden van Oranjevereniging Heerde, laat u zien dat u onze activiteiten ondersteunt! De Oranjevereniging heeft als doelstelling voor jong en oud activiteiten te organiseren op en rondom Koningsdag, en tevens dit voor iedereen bereikbaar te maken..  Daarnaast willen we het hele dorp verbinden door inwoners, verenigingen en bedrijven met elkaar te verbinden.

Daar hebben wij jouw financiële hulp hard bij nodig, zo simpel is het! Naast dat je helpt met een financiële bijdrage proberen wij ook elk jaar voor extra ledenvoordeel te zorgen om het nog aantrekkelijker te maken. Zie hieronder het ledenvoordeel voor 2018!

Jonger dan 18 (-18)

Pas leden -18

Speciaal voor jongeren onder de 18 hebben wij de 18- pas! De 18- pas kost maar €5 per jaar en heeft een aantal voordelen:

• Acties 2018 zijn nog in overleg met ondernemingen..
  • Oranjevereniging Heerde: Gratis kermismunt voor een kermisattractie;
  • Oranjevereniging Heerde: Reductie bij/voor (buurt)vereniging, t.b.v. eigen bijdrage verzekering op Lampionnenkar
  • Oranjevereniging Heerde: Gratis toegang tot het Oranjebal (normaal € 7,50) vanaf 16 jaar.
  • VOOR NIEUWE LEDEN: Berghuizer Zwembad: Gratis entreekaart t.w.v. € 3,- / € 4,-

Geniet van bovenstaande voordelen en help de Oranjevereniging Heerde (middels de bijdrage) om leuke activiteiten voor jou te organiseren. Meld je hieronder aan!

button-word-lid1

18 jaar en ouder (+18)

Pas leden +18 Voor de 18+’ers hebben wij de 18+ pas. Voor maar €10 per jaar ben je dit jaar verzekert van:

• Acties 2018 zijn nog in overleg met ondernemingen..
    • Oranjevereniging Heerde: Gratis toegang tot Tentfeest Oranjebal (normaal € 12,50) vanaf 18 jaar

Geniet van bovenstaande acties en help de Oranjevereniging Heerde (middels de bijdrage) om leuke activiteiten voor jou te organiseren. Meld je hieronder aan!

button-word-lid1

Lid worden? VUL ONDERSTAAND FORMULIER IN!

Door het invullen van onderstaand formulier steun je de Oranjevereniging Heerde middels een éénmalige machtiging om het bedrag jaarlijks van je bankrekening te incasseren.

E-mailadres*
Geboortedatum*
dd/mm/yyyy
Geslacht*
Voornaam*
Tussenvoegsel
Achternaam*
Voorletter*
Straat + huisnummer*
Postcode*
Woonplaats*
Telefoon
Te naam stelling*
IBAN bankrekening*
Bijv. NL48RABO0326157894
Opmerkingen
?
Let op! Ben je jonger dan 18 dan mag je geen machtiging afgeven, vraag hiervoor toestemming aan je ouder/verzorger.