Lid worden

Steun de Oranje Vereniging en word lid! De Oranje Vereniging heeft als doelstelling voor jong en oud activiteiten te organiseren op en rondom Koningsdag. Daar hebben wij jouw financiële hulp hard bij nodig, zo simpel is het! Naast dat je helpt met een financiële bijdrage zorgen wij ook elk jaar voor extra ledenvoordeel om het nog aantrekkelijker te maken. Zie hieronder het ledenvoordeel voor 2017!

Jonger dan 18 (-18)

Pas leden -18

Speciaal voor jongeren onder de 18 hebben wij de 18- pas! De 18- pas kost maar €5 per jaar en heeft een aantal voordelen:

• Autoschadebedrijf Berghorst: 15% korting bij wasstraatbeurt nr. 1 (niet op lopende acties);
  • Beebie Hip & Hout: 10% korting op een gepersonaliseerd geboortestoeltje;
  • Berghuizer zwembad: Vrijkaartje (toegevoegd aan de envelop);
  • Bloemsierkunst De Groot: 10% korting op de speciale oranje aanbiedingen;
  • Brasserie Meet & Eat: Stelt een dinerbon van € 25,- beschikbaar (alleen voor nieuwe leden 2017);
  • Dick & Co: 10% korting op de collectie;
  • Fysio+Fitness NOV: Drie maanden sporten voor maar € 99,- (niet in combinatie met andere aanbiedingen en de actie is één keer geldig per pas tot 31-12-2017, vraag naar de voorwaarden);
  • Heerder Fruithuis: 10% korting op alle artikelen;
  • Restaurant De hoeve van Loo: 10% korting op menu “De Petits Plats” in de maanden april en mei (max. 6 personen)
  • Kamphorst: Op 25 & 26 april 6 oranje tompoezen halen, 5 betalen;
  • Limburgia Vlaai: Bij een bestelling voor Koningsdag van 3 oranje Bossche bollen krijgt u de              4e er gratis bij! (Op Koningsdag zelf geldt op=op);
  • Tuin Restyle: 10% korting bij aankoop van een veranda inclusief montage;
  • Wilma’s Snackbar: Een boerenpatat voor € 5,-;
  • Veerle Bloemen: 10% korting op alle boeketten.

Geniet van bovenstaande voordelen en help de Oranje Vereniging Heerde (middels de bijdrage) om leuke activiteiten voor jou te organiseren. Meld je hieronder aan!

button-word-lid1

18 jaar en ouder (+18)

Pas leden +18 Voor de 18+’ers hebben wij de 18+ pas. Voor maar €10 per jaar ben je dit jaar verzekert van:

• Berghuizer Zwembad: Gratis entreekaart t.w.v. € 3,- / € 4,- (toegevoegd in deze envelop);
    • Fysio Fitness Noord Oost Veluwe: Geen startgeld bij het afsluiten van een studentenabonnement; (niet in combinatie met andere aanbiedingen en de actie is geldig tot 31-12-2017, vraag naar de voorwaarden)
    • Oranjevereniging Heerde: Gratis kermismunt voor een kermisattractie;
    • Oranjevereniging Heerde: Korting op de Koningsloop;
    • Oranjevereniging Heerde: Gratis toegang tot het Oranjebal tot 21:30 uur (normaal € 5,00) vanaf 16 jaar.

Geniet van bovenstaande acties en help de Oranje Vereniging Heerde (middels de bijdrage) om leuke activiteiten voor jou te organiseren. Meld je hieronder aan!

button-word-lid1

Lid worden? VUL ONDERSTAAND FORMULIER IN!

Door het invullen van onderstaand formulier steun je de Oranje Vereniging Heerde middels een éénmalige machtiging om het bedrag jaarlijks van je bankrekening te incasseren.

E-mailadres*
Geboortedatum*
dd/mm/yyyy
Geslacht*
Voornaam*
Tussenvoegsel
Achternaam*
Voorletter*
Straat + huisnummer*
Postcode*
Woonplaats*
Telefoon
Te naam stelling*
IBAN bankrekening*
Bijv. NL48RABO0326157894
Opmerkingen
?
Let op! Ben je jonger dan 18 dan mag je geen machtiging afgeven, vraag hiervoor toestemming aan je ouder/verzorger.