Koningsdagprogramma

Koningsdag is een feest voor jong én oud. Daarom heeft de Oranje Vereniging Heerde voor iedereen diverse activiteiten georganiseerd. We hopen dat jullie dit jaar allemaal aanwezig zijn op de van Meursweide en meedoen aan de activiteiten. Wij zijn er zeker van dat je zult genieten van een geweldige dag, dus kom gezellig langs en zing, dans, feest en speel mee. Koningsdag vier je samen met famillie, vrienden, buren, dorpsgenoten. Doel van ons programma is om deze gezellig met elkaar te verenigingen op onze weide. De DJ en Live Band zorgt voor live- muziek bij het gezellige terras. Marktslager Van Bussel zorgt voor heerlijke hamburgers en een snackwagen is aanwezig met friet en snacks.  Regen? Geen probleem! Door onze grote feesttent zitten we er sowieso warm en droog bij.

Oldtimer Koningsrit 10:00, aansluitend 14:00 Oldtimer show
We verzamelen op 27 april om 09:45 uur op de van meursweide.
Vanaf 10.15 uur is de start van de puzzel rit. Onderweg zijn er een aantal vragen en opdrachten.
Rond 13:00 uur arriveren de auto’s op de feestweide van de Oranjevereniging in het Van Meurspark.
Om 14:00 start de oldtimer show, hier doen ook auto’s aan mee die niet met de puzzelrit meerijden. Het aanwezige publiek kan de prachtige auto’s van dicht bij bewonderen.  De prijsuitreiking is gepland om 14:00 uur. Deelname is gratis!
Inschrijven kun je hier , inlichtingen: Oldtimer@oranjeverenigingheerde.nl
Dit evenement wordt mogelijk gemaakt door Autobedrijf Henk Gorter.

Veel activiteiten op Koningsdag voor de jeugd!

Koningsdag is een feest voor jong én oud. Daarom heeft de Oranje Vereniging Heerde ook voor de kinderen diverse activiteiten georganiseerd. We hopen dat jullie dit jaar allemaal aanwezig zijn op de van Meursweide en meedoen aan de activiteiten.

Wij zijn er zeker van dat je  zult genieten van een geweldige dag, dus kom gezellig langs en zing, dans, feest en speel mee. Lees verder en ontdek wat er allemaal te doen is op het van Meurspark in Heerde!

Kleedjesmarkt

12:30 – 18:00 (11:00 opbouwen)
Heb jij nog spullen die je wilt verkopen en vind jij het leuk om gezellig op de kleedjesmarkt te staan? Kom dan op Koningsdag met je spullen naar het Van Meurspark! De kleedjesmarkt is voor leden gratis en voor niet leden kost het  €2,50. Het begint om 12.30 uur en duurt tot max 18.00! Je kunt je opgeven t/m 24 april via: Kleedjesmarkt@oranjeverenigingheerde.nl

Vermeld je naam en contactgegevens &  -18 pasnummer indien je lid bent.

Schminken

14:00 – 17:00

Op Koningsdag worden de mooiste creaties op vrolijke kindersnoetjes getoverd. De Schminkerie neemt haar schmink, glitters en regenbogen mee en kleuren de dag!

Pannakooi

12:00 – 18:00
Panna-voetbal is in trek bij de jeugd, maar ook volwassenen beleven er plezier aan. Het spel is leuk om te beoefenen en mooi om naar te kijken. Wanneer de bal door de benen van de tegenstander wordt gespeeld én deze weer in eigen bezit komt, is er een panna gescoord en is het spel afgelopen. Ook zin in een potje voetbal? Wij regelen de bal, jij de tegenstanders?

Veldhuis Advies stelt ons deze prachtige pannakooi ter beschikking, waarvoor onze dank!

Hindernisbaan

12:00 – 18:00
Neem de vele hindernissen en obstakels op deze geweldige Stormbaan.
Als eerste kruip je onder een net door, daarna door een kruiptunnel, snel over een muur heen klimmen en weer door een kruiptunnel en als laatste onder het net door. Daag je vriendje en/of vriendinnetje uit. Wie is het eerste aan de overkant?

Mega bouwblokken

12:00 – 18:00
Met mega lego bouwblokken en speelblokken kunnen kinderen allerlei prachtige kunstwerken maken. Een grote toren, hut of andere creaties kunnen kinderen zelf gaan bouwen. Erg geschikt voor kinderen die alles zelf willen ontdekken.

Krijtborden

12:00 – 18:00
Wie is er niet mee groot geworden; een schoolkrijtbord! Er liggen diverse borden klaar, voor groot en klein om allerlei prachtige kunstwerken op te maken.

Mega Vier op een rij

12:00 – 18:00
Iedereen kent het orginele spel 4 op een rij wel. Dit is de grotere variant ervan. Een enorm leuk spel voor zowel jong als oud! Wees je tegenstander te slim af en maak het eerst: Vier op een rij!

Skelterbaan

12:00 – 18:00
In het opblaasbare skeltercircuit kunnen de kinderen op robuuste trapskelters het tegen elkaar opnemen. Op de baan zijn een aantal skelters waarin een parcours afgelegd kan worden. De Skelterbaan geeft je een echt race gevoel!