Koningsnacht 2019 vier je in Heerde met Millstreet!

Millstreet bouwt een spetterend tentfeest in Heerde

,,Heerder Oranje Vereniging is er dit jaar in geslaagd een van Neerlands beste coverbands te contracteren. Dit staat garant voor een gezellig en spetterend feest voor jong en oud!.”

In 10 jaar tijd speelde coverband MillStreet meer dan 1500 live optredens met succes in binnen en buitenland. Met hun onuitputtelijke energie en uitstraling blijven zij graag geziene gasten in elke discotheek, feesttent of evenement door heel Nederland en zelfs ver daarbuiten.
Hun repertoire bestaat uit up-to-date top 40, 100% dance, pop, rock en party covers. Deze songs worden in verrassende medley vorm, populaire mash-up stijl of voluit gebracht door 6 ervaren muzikanten:

Marc (zang):
Marc is al jarenlang het gezicht van MillStreet! Deze ‘Ras-entertainer’ begon in 1996 aan het avontuur als vaste zanger bij MillStreet! Na een onderbreking van een aantal jaren voegde hij zich 4 jaar geleden weer toe aan het ‘Nieuwe’ MillStreet en dat met groot succes!

Lizzy (zang):
Lizzy is niet meer weg te denken naast Marc op het front. Waar ze 4 jaar geleden nog als normaal meisje binnenkwam, kan ze zichzelf inmiddels bijzonder goed staande houden tussen 5 mafkezen van bandleden. Een show neerzetten kan ze als geen ander en samen met Marc is ze onderdeel van een gouden duo!

Roland (basgitaar/zang):
Dan hebben we Roland! Elk optreden staat hij weer met volle energie op het podium en blaast hij spreekwoordelijk de speakers op met z’n fantastische lage tonen!

Luuk (toetsen):
Luuk is een muzikale duizendpoot die zelfs na 6 sets nog akoestisch ‘Hey Jude’ met de zaal gaat zingen! De energie van deze muzikale duizendpoot is zo enorm, dat het de hele band naar een hoger level tilt.

Mark (gitaar/zang):
Naast gitaar en piano kan Mark ook nog eens zingen! Binnen MillStreet neemt hij de backingvocals voor zijn rekening, maar als je geluk hebt hoor je hem soms een stukje lead zingen!

Mike (drums)
Mike komt uit een mega muzikale familie! Het is dan ook geen wonder dat hij al vroeg de drumstokken in zijn handen had en ze niet meer heeft losgelaten! Hij heeft ongeveer in heel Nederland maar ook in het buitenland op verschillende podia gestaan. Bij MillStreet kunnen ze niet meer zonder hem!

Meer info.

Wanneer? 26 april, Tijden? vanaf 19:30 aanvang, start 20:00 uur, einde 00:30,

Waar? Onze Feesttent Toegangsleeftijd?  vanaf 16 jaar Pinnen? Ja dat kan, graag zelfs.

Kosten?

Voor leden GRATIS (o.b.v. €10,00 lidmaatschap)  LET OP!: Toegang alleen op basis van op naam gestelde leden pas.

Voor niet leden €12,50 (Lid ben je voor maar €10 per jaar, minimaal lidmaatschap 2 jaar).

Bij de ingang van de tent wordt streng gecontroleerd op geldige leden-/toegangspassen die omgewisseld worden voor polsbandjes die wel of geen recht geven op het nuttigen van alcoholhoudende drank. Vergeet dus niet uw leden-/toegangspas(sen) mee te nemen of af te halen aan de kassa-unit. NEEM UW LEGITIMATIE MEE!!!

Speeltijd 4x 45 minuten tussen 20:00 – 00:30

button-word-lid1