Willie Weide dagprogramma

Koningsdag is een feest voor jong én oud. Daarom heeft de Oranje Vereniging Heerde voor iedereen diverse activiteiten georganiseerd. We hopen dat jullie dit jaar allemaal aanwezig zijn op de van Meursweide en meedoen aan de activiteiten. Wij zijn er zeker van dat je zult genieten van een geweldige dag, dus kom gezellig langs en zing, dans, feest en speel mee. De band Bone Lasy zorgt voor live- muziek bij het gezellige terras. Marktslager Van Bussel zorgt voor heerlijke hamburgers en de mooie klassieke snackwagen van Manfriet is aanwezig met friet en snacks. In de tent zijn er gezonde hapjes van kwekerij Doorn te vinden. Regen? Geen probleem! Door onze grote feesttent zitten we er sowieso warm en droog bij.

Lees verder en ontdek wat er allemaal te doen is op het van Meurspark in Heerde!

Kindershow – HuubTV
De goochelshow waarin jij bepaalt wat je live wilt zien! Vergeet downloaden en streamen, goochelaar Huub Cooijmans presenteert HuubTV. De
goochelshow waarin jij bepaalt wat je live wilt zien. Bekijk het HuubTV-kanaal in levensgroot formaat en kies zelf uit de afspeellijst welke video jij in het echt en in 3D wil laten afspelen. Kies je voor een vette goocheltruc, een knap staaltje jongleren, de bloopers of juist de uitleg?

Gerrit de Brokkenpiloot
Gerrit de Brokkenpiloot, beter bekend als Stef Stuntpiloot vliegt ruim 4 meter hoog en is enorm populair onder jongeren. Stef vliegt rondjes op jacht naar munten. Elke speler bezit drie munten die hij moet beschermen door Stef op het juiste moment weg te slaan. De bedoeling hierbij is natuurlijk om het vliegtuig bij een van de tegenspelers te laten landen zodat deze eerder zonder munten komen te zitten. Wanneer een speler zonder munten komt te zitten moet deze het spel verlaten.

Kleedjesmarkt
Heb jij nog spullen die je wilt verkopen en vind jij het leuk om gezellig op de kleedjesmarkt te staan? Kom dan op Koningsdag met je spullen naar het van Meurspark! De kleedjesmarkt is voor leden gratis en voor niet leden kost het €2,50. Het begint om 12.00 uur en duurt tot 17.30! Je kunt je opgeven t/m 24 april via: Kleedjesmarkt@oranjeverenigingheerde.nl of het aanmeldformulier.

Klassieke voertuigen
Henk Gorter en Jelle Blom komen met klassieke voertuigen naar de feestweide. Voor het publiek is het mogelijk in te checken voor een ritje hiermee.

Kleurwedstrijd
Ben jij creatief? Pak dan je potloden, penselen, stiften of wasco maar vast tevoorschijn en doe vooral mee met deze kleurwedstrijd voor zowel jong als oud en maak daarmee kans op leuke prijzen! Je kunt je kleurplaat inleveren tijdens Koningsdag in onze tent bij de bar! De winnaars worden via
Facebook en onze website bekend gemaakt.

Daarnaast is nog veel meer te doen voor kinderen van alle leeftijden:

Tot op de Willie Weide!