Over OVH

e Oranje Verening van Heerde probeert iedere jaar een zo breed mogelijk programma neer te zetten voor jong en oud. Het bestuur wordt hierbij altijd gesteund door een groot aantal vrijwilligers die elk jaar weer voor ons klaar staan, iets waar we heel dankbaar voor zijn.

Om alle activiteiten te kunnen bekostigen zijn wij afhankelijk van sponsoren en leden. Op de homepage vindt je onze huidige sponsoren. Ook sponsor worden? Vul hiervoor het Sponsor-worden-formulier‘ in. Om lid te worden van de OVH hoeft u alleen maar het Lid-worden-formulier in te vullen. Kom je er niet uit? Dan mag je ook altijd mailen naar info@oranjeverenigingheerde.nl.

Het bestuur

Van links naar rechts bovenste rij: Ramon Jansen, Gerwin Roke, Geert Jan Bijsterbosch, Herman Stijf, Peter van der Togt.
Van links naar rechts middelste rij: Ellen van der Hoop, Sharona Bomhof.
Van links naar rechts onderste rij:  Herbert Rorije, Bé van Ark, Teunis Grotenhuis.
Missend: Frank Cornelissen

Het bestuur van de OVH bestaat voor 2018 uit:

• Peter van der Togt (Voorzitter)
  • Gerwin Roke (Secretaris)
  • Ellen van der Hoop (Penningmeester)
  • Herbert Rorije (Webmaster)
  • Ramon Jansen
  • Sharona Bomhof
  • Bé van Ark
  • Frank Cornelissen
  • Geert Jan Bijsterbosch
  • Teunis Grotenhuis
  • Herman Stijf

Versterking gezocht!

Elk jaar zit er weer veel voorbereiding in om een onvergetelijke Koningsdag te organiseren. Het is daarom nooit weg om nieuwe bestuursleden te verwelkomen. Ben jij de aangewezen persoon om ons te helpen? Vul dan het contactformulier in of mail naar info@oranjeverenigingheerde.nl.

Ps De hoeveelheid tijd die het je ‘kost’ bepaal je zelf.