Oranjebal 2017

We moeten nog even geduld hebben. maar het duurt niet lang meer : Oranjebal 2017! Elk jaar gaat gegarandeerd het dak eraf, dus dat belooft weer een groot feest te worden. Dit jaar zal het Oranjebal plaatsvinden op 26 april vanaf 20:30 uur tot 01:00 in het Dorpshuis en wordt de muziek verzorgt door niemand minder dan Coverband BoulevardDj JoossiePianist Paul Backbier.

Kaartverkoop? Word voor €10 lid en je kunt gratis (tot 21:30) naar het Oranjebal. Lid worden.

Meer info.

• Wanneer? 26 april
  • Hoe laat? Vanaf 20:30 uur
  • Tot? 01:00
  • Waar? Dorpshuis Heerde
  • Leeftijd? 16+
  • Pinnen is mogelijk!!
  • Kosten?
    • Voor leden tot 21:30 gratis, na 21:30 €2,50
    • Voor niet leden €12,50 (Lid ben je voor maar €10 per jaar).

De line-up.

• Boulevard
  • Dj Joossie
  • Paul Backbier

Boulevard

Speeltijd 3x 50 minuten tussen 21:45 – 01:00

Boulevard is dé coverband uit het noorden! Door de jaren heen zijn ze in iedere uithoek van Nederland geweest en zelfs het buitenland gaat plat voor deze enthousiaste groep topmuzikanten. En ze zijn nog lang niet klaar! Met hun drie zangeressen maken ze van Oranjebal gegarandeerd een party om niet snel te vergeten. Zangeressen met elk een bak aan ervaring, een strot waar je u tegen zegt en een goede dosis humor en zelfspot! En als je denk dat er alleen maar zoetsappige meiden-deuntjes gespeeld worden, dan heb je het mis. Deze coverband rockt de oude klassiekers en laat je meebrullen met lekkere smartlappen, maar gaat net zo hard op scheurende, oorverdovende gitaren en drumsolo’s! Tijdens het optreden van Boulevard in de Theaterzaal word je verwend met vele medleys, creatieve mash-ups en de nieuwste hits gecombineerd met een vette, energieke show. De band weet elk feest tot een muzikaal hoogtepunt te brengen! Met hun eindeloze enthousiasme pakken ze elk publiek in en laten niet meer los!

DJ Joossie

Speeltijd 20:30 tot 21:45 en pauzes Boulevard

Arjan Joostema, alias DJ Joossie, begon zijn hobby meer dan 27 jaar geleden toen hij door Camping De Koerberg werd gevraagd om voor de gasten muziek te draaien. Al gauw werden zijn goede kwaliteiten opgepikt door de SQ. Jaren was hij daar de vaste DJ. Anno 2017 heeft hij op menig feest in de regio gedraaid; van de kroeg tot in een discotheek, maar ook op diverse bruiloften. Arjan: “Niets is voor mij te gek en alles is mogelijk, als het maar één groot feest wordt voor jong en oud.” Dat is ook de intentie van het Oranjebal, voor ieder wat wils en altijd met een spetterend feest als hoofddoel.
De jeugd zal de Allround DJ veelal kennen van Café bar ’t Station waar hij elk weekend het dak eraf draait. Ook zij zijn welkom op het feest. De toegangsleeftijd is vanaf 16 jaar. Het repertoire is veelzijdig en varieert van muziek met Zuid-Amerikaanse invloeden tot Nederlandstalig en van après-ski tot Top 40 classics. DJ Joossie speelt in het voorprogramma vanaf 20:30 uur tot 21:45 uur en tijdens de pauzes van Boulevard.

Paul Backbier

Speeltijd 20:30 tot 01:00

Hij is niet alleen artiest, maar ook entertainer en zanger. Pianist Paul Backbier is een geboren entertainer. Deze artiest uit Brabant staat al meer dan 30 jaar op de bühne en zal van Oranjebal een waar spektakel maken. In de Foyer van MFA de Heerd kiest Paul Backbier de muziekstijl die u wilt. Van lounge muziek en jazz tot rock & roll, disco en Top 40. Paul gebruikt zijn stem en bespeelt de piano, saxofoon of gitaar.
Paul Backbier bespeelt zijn publiek. Met zijn live muziek zal hij de Foyer omtoveren tot een ware pianobar!

button-word-lid1