Demo Brandweer Heerde

Tijdens Koningsdag is Brandweer Heerde tussen 14:00 en 16:00 aanwezig met divers materieel op het van Meurspark in Heerde.

Er zijn die dag 2 demonstraties technische hulpverlening, daarnaast is ook ons materieel te bewonderen.

Deze dag is voor Korps Heerde ook een gelegenheid om inwoners van Heerde warm te maken om zich aan te sluiten bij het korps. Kom vooral even langs om te informeren bij 1 van de vrijwilligers.

Brandweer Heerde zoekt mannen en vrouwen tussen de 18 en 45 jaar die wonen en werken in Heerde.

Ze zoeken mensen die willen werken in een team, die altijd bereid zijn een helpende hand te bieden en van een uitdaging houden.

Iedere oproep is weer spannend. Je weet nooit wat je aantreft. Brandweerwerk is namelijk veel meer dan alleen maar het blussen van branden. De brandweer is er om mensen en dieren hulp te verlenen bij brand en ongevallen. Zij treden op bij verkeersongevallen, waterongevallen, ongevallen met gevaarlijke stoffen, stormschade en wateroverlast. Hiervoor biedt de brandweer natuurlijk goede opleidingen en oefeningen.

Voor meer info kijk je op deze site: https://www.brandweer.nl/vacature/brandweerman-vrouw-heerde/